Pagini

marți, 26 ianuarie 2010

Leapsa simpatica

Am primit de la Elena o noua leapsa...din cate am inteles eu trebuie sa va spun ce am in geanta. Poza cu geanta voi face maine la ziua, mi s-a stricat aparatul foto si acum am doar telefonul, dar cum e seara nu ies imaginile clare.
Va sa zica:
-portmoneu (cu acte, bani, carduri bancare, carduri  pentru farmacii, iar in compartimentul pentru maruntis am telecomanda de la masina sotului).
-ruj(uri)
-perie de par mica
-oglinda
-un tampon (de schimb sau de dat la prietenele prinse nepregatite)
-anticonceptionale
-batiste de hartie
-un set mic de cusut, cu ata si ac
- 2 telefoane (un orange si un vodafone)
- multe facturi, bonuri de casa, chitante (eu fac toate platile)
-umbrela
-cateodata cate o jucarie
- pana acum vreo 8 luni aveam si un pampers, dar acm am baiat mare, nu mai folosim pampersul

Cam atat...o dau si eu mai departe tuturor celor care o doresc. Un gand bun tuturor...acum ma pregatesc de un nou tort...

Un comentariu:

  1. Ha, ha, ha... buna chestia cu jucaria. Ti-o mai plasa Stefan sau o aveai pregatita in caz ca era agitat? Felicitari si de-abia astept sa vad ce tort mai pregatesti...

    RăspundețiȘtergere

Sunteti bineveniti sa cereti sau sa imi dati sfaturi. Va multumesc!