Pagini

miercuri, 30 iunie 2010

Am reaparut...

Dupa vreo 3 luni de absenta...am reaparut pe blog...
Vazand mesajul Elenei mi-am dat seama ca va sunt datoare cu o explicatie, voua celor ce sunteti alaturi de mine ..
Nu am fost plecata nicaieri (mai bine eram).....doar ca pur si simplu am simtit ca nu mai am nimic important de spus. Eram fericita ca m-am angajat, din 26 martie...chiar daca era doar un post de vanzatoare, si ca in sfarsit voi intra pe un fagas normal...eram la serviciu, acasa, a trecut si ziua lui Stefan (am facut un alt tort pentru el, nu cel cu trenulet)..am facut si niste tortulete...pe care daca fac rost de poze o sa le pun pe aici...si de la sfarsitul lunii mai nu mai lucrez. Am demisionat. Si nu, n-am innebunit sa demisionez pe vreme de criza fara motiv, am avut unul foarte intemeiat. Am muncit pe gratis. Am primit doar 200 de lei de Paste, bani aferenti lunii martie, daca socotesc ca am lucrat 12 ore zilnic la foc continuu.....Asa ca fara salariu, fara cotizatii platite..la ce sa mai stau? Am plecat deodata, si eu si colega mea...si inca dupa o luna de zile nu ne-am recuperat macar cartile de munca....
Asa ca iertati-ma daca nu am mai dat pe aici, nu am vrut sa mai deprim pe nimeni cu supararile si necazurile mele...

Un comentariu:

  1. Oh, imi pare rau de ce s-a intamplat! Dar, fara bani, de ce sa muncesti atatea ore pe zi si Stefan sa stea fara tine? Poate totusi gasesti ceva, eu ma rog pentru asta. Ma bucur ca ai revenit cu cate un tortulet, mai schimbam o vorba din cand in cand si te mai incurajam si noi. Pana la urma, vei gasi o solutie, draga mea Diana.

    RăspundețiȘtergere

Sunteti bineveniti sa cereti sau sa imi dati sfaturi. Va multumesc!